poniedziałek, 10 czerwca 2013

...........

Tak sie zastanawiam nad pewną rzeczą. Chyba zawieszę bloga an jakiś czas. Za mało komentarzy, obserwatorów. Kiedy czyta to zaledwie kilak osób, nie daje to satysfakcji.

Zróbmy tak, kiedy zobaczę duży wzrost obserwujących, wyświetleń i komentarzy zaczne coś umieszczać, a zebrało się trochę.

Po prostu chcę pisać dla większej publiki. Taki blog, który przegląda może z 5 osób prawie nie ma sensu... Kiedy się tych osób uzbiera- będzie znacznie lepszy.


Widziałam jednego bloga. Znalazłam linka na TT. Chciałam być pierwszym obserwatorem i już klikałam obserwuj, ale komp mi siadł. Wchodze następnego dnia an ten sam blog. Nic nie było praktycznie napisane a obserwujących...............63!!! W 1 dzień. A ja uzbierałam 5 w ponad rok! :/ Jeśli mi pomożecie, to będzie co czytać. Zwłaszcza, że wielkimi krokami zbliżają się wakacje i będzie masę wolnego czasu.


Dziękuję za pomoc, tak z góry. :*

Jeśli chccie mieć więcej followersów, napiszcie w komentarzu nazwę swojego TT ( np.@onedirection a nie One Direction - jeśli wiecie o co mi chodzi :p )

3 komentarze:

  1. Nie zawieszaj bloga to wtedy nie pomoże. Dużo osób po prostu nie pisze komentarzy, bo im się nie chce, ale na pewno wchodzą.

    PS: Zapraszam do mnie http://one-direction-polskiblogoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie i jeszcze raz nie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie próbuj;p

    OdpowiedzUsuń