piątek, 10 maja 2013

Co ciekawego?

#NIEPOTWIERDZONE!!! Zayn oświadczył się Pezz <3 Słodka z nich para. Lubicie ich?



Chłopcy dzisaj dają koncert w Danii. Moja koleżanka chyba właśnie tam dzisiaj jet na ich koncercie. Zazdroszczę. Zdjęcia, które znalazłam z ich pobytu tam:














Jutro koncert w Berlinie. Jedzie na niego masa Polish Directioners. Może ona zdziałają coś w związku ze ściągnięciem 1D do Polski? Miejmy nadzieję. 

Ostatnia sprawa. Chłopcy ogłosili, ze 16 maja ogłoszą coś bardzo ważnego dla Directioners. Dokładny czas jest odliczany tutaj

A ogólnie co do stronki, to jestem zadowolona. Jest coraz więcej wyświetleń i komentarzy. Wyświetleń w kwietniu było aż 981 a w maju do teraz 356! Komentarzy już 63. Ładnie :3 Jeszcze mało brakuje i zacznę dodawać bohaterów. Jeszcze tylko 5 komentarzy w zakładce Opowiadanie i zacznę dodawać postaci. 
Dzięki za to, że jesteście. Jeśli chcecie piszcie w komentarzach o czym mam dodawać specjalne posty np. śmieszne zdjęcia 1D, video dairies, zdjęcia par (Zerrie, Elounor, Lanielle...), jakieś fakty na dany temat. Jestem chętna do czegoś takiego zwłaszcza, że ostatnio prawie nic mocno ciekawego się nie dzieje. Przypominam też o poszukiwaniu adminek. 
A wy jedziecie albo byliście na jakimś koncercie 1D  z TMHTour albo z UANTour?

12 komentarzy:

  1. Jeżeli Zayn oświadczył się Perry będę szczęśliwa :)
    Opowiadania będę czytać z miłą chęcią :)
    A pro po adminki mogę się zgłosić, ale nie wiem czy się spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy spróbować. Nie zawsze mam czas, żeby dodać newsy a pomoc zawsze mile widziana. :3 Chcesz spróbować???

      Usuń
  2. Mogę :)
    Praktycznie codziennie wchodzę na parę minut, ale się wyrabiam. Tylko będziesz musiała podać mi parę źródeł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sopko. jest tego dużo. Napisz do mnie na maila Stylesowa999@gmail.com to ci podam mojego facebooka albo twittera i się zgadamy :3

      Usuń
  3. ok, ale niestety będę mogła to zrobić po 16 ale na 100% napisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki, spoczko :3 Czyli na pewno Cię dodać tak?

      Usuń
    2. No ok, tylko czasem jest tak, że braknie mi internetu.

      Usuń
    3. Hah, każdemu się zdarza... Ja też czasem nie mam neta. Właśnie dlatego byśmy były we 2 :3 to ja cię dodaję :3

      Usuń
    4. Tylko którego twojego maila wpisać ???

      Usuń
  4. aga.b@onet.eu najlepiej tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już cię dodałam :3

      Usuń
    2. Sorki, niechcący usunęłam twój komentarz, ale na TT już cię obserwuję :3

      Usuń