środa, 8 maja 2013

7.05.13 - 8.05.13

OMG *__* Jak dzisiaj weszłam na bloga, zobaczyłam statystyki to po prostu wyglądałam tak:




Mam już 59 komentarzy, dzisiaj 105 wyświetleń i już 2 obserwatorów!!! Wow! A dopiero wczoraj mówiłam przyjaciółce, że nikt nic nie czyta, bo było tylko 15 wejść. Wow jeszcze raz! Postaraliście się i za to wam ogromnie dziękuję. Jesteście cudowni :*

Koncert Oslo 7.05.13
Chłopcy byli wczoraj w Oslo. Liam przez TT poprosił fanów, żeby przynieśli gogle narciarskie i założyli je podczas 'Kiss You'. Zdjęcia z wczorajszego dnia i z koncertu:

















Widać, że nawet Niall posłuchał Liama i założył gogle :)

Koncert Sztokholm 8.05.13

Dziś chłopcy zawitali do Sztokholmu. Koncert zaczął się około 20:30 naszego czasu a już mam kilka zdjęć. W czasie śpiewania LT fanki zapaliły.... lampki? Wyświetlacze od telefonów? Latarki? Świeczki? Nie mam pojęcia co to było ale wyglądało niesamowicie. Na koncercie pojawił się też Savan Kotecha (Billy Bob Bob Billy), który zna chłopców już od X Factora. Zdjęcia:












































Lux dzisiaj
Dziś Lux miała na sobie czapkę Harrego. Wyglądała w niej słodziutko wedle mnie. Oto zdjęcia:


This is us
Harry nagrywał kolejny moment do filmu. Udawał, że jest aresztowany. Filmik jest tu

Już jest znana data premiery 'This is Us'. Czekaliśmy na to bardzo długo. Kto idzie ze mną do kina ? :p

UMOWA CHŁOPCÓW Z MODEST KOŃCZY SIĘ JUŻ ZA 717 DNI. WTEDY TAK NA PRAWDĘ POZNAMY PRAWDĘ :3

Liam zaobserwował na TT dużo ludzi i podpisywał fankom. 
A na koniec taki tam fajny gif na uśmiech:

Dzięki, Dzięki za wszystko. Jesteście wspaniali. Thanks for everything. Jeśli macie swoje TT to podajcie nazwy w komentarzu to kliknę follow :3
Miłego czytania i brakuje już tylko 5 komentarzy do pojawienia się opowiadania. Jutro chyba koleżanka wyśle mi imagina, którego napisała i będziecie mieli co czytać. 
Bye! :)




6 komentarzy:

  1. Nie wiem skąd masz informacje, ale są bezcenne. Zdjęcia też są super. Cieszę się, że jeszcze prowadzisz tego bloga.
    A pro po kina, mogę pójść z tobą :D Dziwnie to brzmi, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam kilka źródeł, więc mam dość dużo informacji :3 A do kina to już ze mną idzie spora grupka. Zaczynam się zastanawiać, czy 1 sala kinowa dla nas starczy. :p

      Usuń
  2. A ja chciałam tak bardzo pójść z tobą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, w razie czego wynajmiemy wszystkie sale i się zmieścimy... Albo puszczą to na ogromnym ekranie... nie wiem, ale na jakieś powierzchni większej niż kino :3 Ja i ta moja wyobraźnia... :p

      Usuń
  3. A może będzie tak, że każdy weźmie sobie krzesło i będziemy siedzieć na polu. Następnie zjawi się wielki ekran i każdy będzie widział :D

    OdpowiedzUsuń