sobota, 29 czerwca 2013

Siostry Calder

Postanowiłam napisać tego posta, ponieważ ostatni dużo czasu spędzałam myśląc nad osobą Eleanor i zaciekawiło mnie kilka spraw. Zanim przeczytacie, chcę, żebyście wiedzieli, że osobiście uwielbiam Eleanor.Pamiętajcie, że to nie post, który am wam pokazać, że Elounor nie jest prawdziwe. Chcę was przez to tylko bliżej zapoznać z Eleanor i jej rodziną. Mam nadzieję, że nie będzie hejtów i, że przekażę wam to co myślę w zrozumiały sposób. 

O co w ogóle chodzi w tym poście?

Tak więc zacznijmy. Przeglądałam zdjęcie El, które mam w komputerze i zaczęła mnie zastanawiać pewna sprawa. Na kilku zdjęciach miałam przybliżone zdjęcia twarzy "Eleanor". Oto one:






Na wszystkich tych zdjęciach podobno jest jedna osoba - Eleanor. Jednak po bliższym przyjrzeniu się można zauważyć kilka szczegółów.
Dziewczyna  na pierwszym zdjęciu różni się od dziewczyn na dwóch pozostałych zdjęciach kilkoma cechami, ale najważniejsza i najbardziej zauważalna to odległość jej brwi od siebie. Zauważcie, że jej brwi są od siebie daleko a brwi na 2 pozostałych są blisko. Kolejna sprawa to czoło. Na pierwszym zdjęciu jest znacznie niższe niż na pozostałych.
Dziewczyna na drugim zdjęciu i na trzecim są pozornie identyczne,a le je też można rozróżnić za pomocą brwi. Na drugim zdjęciu brwi są położone łasko, natomiast na drugim są w kształcie łuków.
Czyli, czy Eleanor ma rodzeństwo o którym nie wiemy? Kim są 2 pozostałe dziewczyny i która z nich to El?
El nie jest jedynaczką. Z jej rodzeństwa wiadomo tylko o 2 siostrach : o Tinie i o Gretchen. Są TROJACZKAMI

Ale, która jest która?

To właśnie dobre pytanie. na powyższych zdjęciach jest każda z nich. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć Tinę, na drugim Eleanor a na trzecim Gretchen.

Jak je rozróżnić? 

Można je rozróżnić po twarzach w w miarę łatwy sposób, mianowicie:

  • Ta, która ma brwi daleko od siebie to Tina
  • Ta, która ma łukowate brwi to Gretchen
  • Ta, która ma płaskie brwi blisko siebie to Eleanor
  • Tylko Eleanor ma tatuaż. Na jej nadgarstku znajduje się mały krzyż

Która w takim razie chodzi z Louisem?

Wszystkie! Jak rozróżnić która jest z nim w danym momencie nie widząc twarzy z bliska. W bardzo łatwy sposób. Przyjrzyjmy się najpierw zdjęciom Elounor:












Na zdjęciach jasno widać, że "Eleanor" zmienia wzrost. Raz jest sporo niższa niż Tommo, innego razu jest mu równa, albo nawet wyższa (zależy czy stoją w jednej linii i jak grube podeszwy butów mają, bo może być wyższa o zaledwie 1 cm) a jeszcze innym razem jest od niego trochę niższa. Ta najniższa najwyraźniej widoczna na siódmym zdjęciu od góry to Tina. Christina jest od Tommo niższa mniej więcej o pół głowy. Ta równa mu, bądź nieco wyższa to Gretchen. Natomiast jest jeszcze ta niewiele niższa. Jak się pewnie domyślacie, to właśnie Eleanor. Można to najłatwiej poznać po pewnej sytuacji. 

Po czym jeszcze je rozróżnić?

Pamiętacie, jak Lou i El poszli razem na pokaz mody? Oto zdjęcia, jeśli nie wiecie o który mi chodzi:



Widoczny wtedy był tatuaż, wiec jest 100% pewność, ze to była El. Była an płaskich obcasach, więc nie było trudno zauważyć, że jest od niego niższa, ale nie aż tak niska jak Tina. Na zdjęciach robionych z profilu świetnie widać kształt jej nosa. Ale co to ma wspólnego z rozpoznaniem która to El, która Tina, a która Gretchen? Bardzo dużo. Kształt jej nosa jest wyraźnie widoczny. Nie jest kształtu... nie wiem jak to określić.... może... rampy? Pierwsze co mi przyszło an myśl. Mniej więcej tam, gdzie kończą się w nosie kości  zaczyna chrząstka nos jest uwypuklony. Nie bardzo, ale jest. Inaczej jest w przypadku Gretchen i Tiny. 
Żeby potwierdzić to, co napisałam wyżej potrzeba zdjęć. Na pierwszy ogień weźmy Tinę:
Tu dokładnie widać, że ta wypukłość an nosie jest znacznie większa. Jej nos nie jest już tak zgrabny jak nos El. Patrząc też od przodu możecie zauważyć, że końcówka jej nosa jest lekko przekrzywiona. Nie określę wam w którą stronę, bo zdjęcia mogą być pokazywane w odbiciu lustrzanym. Możecie to zobaczyć na zdjęciach wyżej. W takim razie przejdźmy do Gretchen.
Znów, by coś powiedzieć muszę mieć jakieś zdjęcie by na jego podstawie się oprzeć. Na przykład to, prosto z jej Twittera:
Jak widać jej nos jest mocno zgrabny i u dołu wąski. Od boku jego kształt jest mniej więcej taki:
Przepraszam, że to nie zdjęcie Gretchen, ale nie mogłam znaleźć a wiem jaki ma kształt, bo przeglądając zdjęcia jakiś czas temu zauważyłam. 

Podsumowując

  • Siostry Calder są trojaczkami, które trudno rozróżnić w pierwszej chwili. 
  • Eleanor i Gretchen są do siebie bardzo podobne, prawie nie do rozróżnienia.
  • Z Louisem chodzą wszystkie.
  • Wszystkie są znane pod imieniem El i to ona jest najpopularniejsza.
  • Gertchen jest chyba najmniej znana.
  • Mocno widoczne jest to, ze Louis jest pod wielką kontrolą MODESTU, jeśli musi chodzić z trojaczkami znanymi jako jedna osoba.

Co jeszcze?

Mam dla was kilka zdjęć minimum dwóch dziewczyn z trojaczek:




Mam dla was jeszcze twittery dziewczyn: Eleanor , Tiny i Gretchen .Konto Gret jest zablokowane w pewnym sensie. Mogą ja obserwować tylko osoby, którym ona pozwoli. Nie obserwują jej chłopcy. Z wszystkich pisze najwięcej prywatnych rzeczy o sobie, o 1D , które mogą was zaciekawić. Nie obserwuje jej żaden z 1D, bo, jak to zatweetowała "management może zobaczyć".
Dorzucam jeszcze zdjęcie, na którym są wyraźnie zaznaczone inne rysy ich twarzy.
Jeśli chodzi i Danielle- z nią przyjaźni się ELEANOR. Nie Tina czy Gretchen, chociaż wszystkie się lubią.

Kilka słówek ode mnie na koniec

Jeśli wytrwaliście ze mną aż do samego końca to dziękuję. Mam nadzieję, ze nie będzie hejtów, zwłaszcza, że ja nie pisałam tego, żeby pokazać, ze Larry is real, albo Elounor is fake. Pisałam to tylko po to, żebyście też mogli mieć świadomość, że  nie zawsze kiedy mówią o Eleanor to tak naprawdę El. Ja osobiście jestem #ElounorShipper. Przeciwko Larry Shippers nic nie mam, bo nawet sama miewam chwile zwątpienia.

Dziękuję, jeśli na prawdę to przeczytaliście i namawiam do komentowania. To właśnie tam możecie wyrazić swoje myśli na ten temat. Jak widać na drodze prawdzie stoi tylko MODEST management. 
Tak więc tajemnica sióstr Calder została rozwiązana.
Jeśli macie pytania piszcie w komentarzach.

KOLEJNY ROZDZIAŁ OPOWIADANIA JUŻ W PRZYSZŁYM TYGODNIU, JEŚLI POJAWI SIĘ 13 KOLEJNYCH KOMENTARZY W ZAKŁADCE 'OPOWIADANIE' NIE WLICZAJĄC MOICH ODPOWIEDZI.


6 komentarzy:

  1. Eleanor ma siostrę? Nawet dwie? Masakra. Nie wedziałam o.o ale masz rcję. Są identyczne, ale można je rozróżnić. Dopiero teraz to zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich rozróżnić nie mogę... ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko... Faktycznie. Lou czy my o czymś nie wiemy? o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. to trochę... PRZERAŻAJĄCE... O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu,jak ten fandom wymyśla. Wyższe czoło? To logiczne, że grywka optycznie pomniejszy czoło, a ma ją na pierwszym zdj. Brwi można WYREGULOWAĆ, a nos jest taki,bo to jedno ze starszych zdjęć, potem miała złamany i jej naprostowali -,-

    OdpowiedzUsuń