piątek, 3 maja 2013

Amsterdam

Chłopcy są już w Amsterdamie. Pomarańczowy strój był pomysłem Louisa. Kolor ten jest narodową barwą Holandii a niedawno mieli wybieranego nowego.... nie jestem pewna, ale chyba premiera. Większość fanek ich posłuchała i prawie każdy był ubrany na pomarańczowo.


Niall udzielił dziś wywiadu i rozmawiał z fanką. Chłopcy zwiedzali dzisiaj miasto. Louis, Liam i Zayn poszli do centrum handlowego i byli na stacji paliw. Oto zdjęcia:



















Natomiast Harry i Niall byli widziani od hotelem, gdzie robili sobie zdjęcia z fankami.


















Znalazłam jeszcze zdjęcie chłopców z koncertu w Amsterdamie podczas śpiewania LWWY. Już wiadomo, czemu pomarańcz. Tak samo byli ubrani śpiewając WMYB:


Na facebooku znalazłam pewien wpis i sądzę, że powinniście go przeczytać:


Jak myślicie? Czy 1D w pomarańczu wyglądają dobrze?
Czytacie w ogóle ? Ktoś zaglądda na pewno, ale nie komentuje. Dodawałabym więcej i częściej, gdybym wiedziała dla ilu osób tak na prawdę piszę. 
To może zrobię tak, każdy kto ma TT niech skomentuje tego posta swoją nazwą. Z chęcią was zaobserwuję :3


3 komentarze:

  1. Lou, laysy widzę... miam. Moje ulubione :3 I czy tylko mi się wydaje, że Liama, Zayna i Louisa cały czas śledziła taka blondynka w czapce i białej bluzce?
    Sweet im w pomarańczu *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcy świetnie wyglądają w pomarańczowym :*

    OdpowiedzUsuń