piątek, 17 maja 2013

Hurra !

I w końcu nie jestem sama !!! :3 Na blogu jest już druga adminka, którą jest Aga B. Mam nadzieję, że pójdzie nam razem sprawniej i, że w końcu osiągniemy setki komentarzy i dziesiątki tysięcy wyświetleń, bo na razie komentarzy jest 85 a liczbę wyświetleń możecie stale monitorować po prawej stronie :3 Zachęcam też do głosowania w ankietach po prawej stronie. Nie trzeba być zalogowanym, żeby oddać głos. Wiem, że są słabo widoczne i próbowałam coś z tym zrobić, ale albo jestem ślepa, albo nie ma takiej opcji. W razie jeśli się nie możecie doczytać po prostu zaznaczcie tekst kursorem.
Zauważyłam też, że coraz chętniej komentujecie opowiadanie. Widzę, że musze się w końcu wziąć i napisać coś dalej :p Jeszcze 1 komentarz i prolog :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz