sobota, 30 marca 2013

Blog


Hej! Na początek chcę wam wszystkim podziękować za wszystkie komentarze i wejścia. Jesteście niesamowici  dajecie mi chęć do prowadzenia tej stronki dalej i do... ulepszania jej. A właśnie co do tego... Wpadłam na kilka pomysłów. Po pierwsze myślałam nad umieszczaniem tu imaginów, głównie Malikowej i Tomlinsonowej. Kilka już mam zapisanych w komputerze. Dodatkowo myślałam nad dodaniem zakładki "Fajne filmiki" i "Ciekawostki". Co do opowiadania myślę, że po 10 komentarzach umieszczę tytuł a po 15 bohaterów. Później co... może tydzień nowy rozdział. Latem może nawet wcześniej. Co wy na to? Macie może jeszcze jakieś propozycje jak to wszystko ulepszyć? Mi pomysły się skończyły, ale jak wy wymyślicie coś fajnego to postaramy się to zrealizować.
Jeszcze raz dziękuję, że jesteście :*
Tacy tam 1D za to, że komentujecie i odwiedzacie


























1 komentarz:

  1. Już się nie mogę doczekać ulepszeń bloga i imaginółw :D
    Jak na razie żadnych pomysłów nie mam ... ale jak coś mi wpadnie do głowy to będę pisać ;) A tak krótko mówiąc to już się nie mogę doczekać opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń