sobota, 7 września 2013

Chłopcy zrobili sobie przerwę?

Tytuł posta chyba mówi sam za siebie. Chłopcy mają przerwę. Nic specjalnego się u nich jak na razie nie dzieje. Bynajmniej nic, co  mogą zaobserwować paparazzi albo fanki. Chłopcy aktualnie nagrywają piosenki na płytę. Jednak pewna wiadomość czeka na ujawnienie. Co? Oczywiście trasa koncertowa. Czy Polska pojawi się na liście? To wie tylko ekipa pracująca z 1D. Jeśli chcecie wiedzieć o trasie, wszystkie dotychczas potwierdzone koncerty znajdziecie na stronie http://www.onebigannouncement.com/ . Mam jednak przeczucie, że tym razem uda nam się trafić na listę. Jakie mam do tego podstawy? Zrobiłam kilka screenów z oficjalnego konta 1D na fb. Skleiłam razem te, które wedle mnie powinniście zobaczyć:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz