sobota, 31 sierpnia 2013

Witam!

Witam Was serdecznie po dość długiej nieobecności. Niestety nie mam wystarczająco dużo czasu, by streścić tu aż cały miesiąc, więc postaram się od tej pory pisać na bieżąco. Niedawno jeszcze nie miałam czasu. zdawałam egzamin teoretyczny na prawo jazdy. Jeszcze czeka mnie powtórka praktyki, ale na to już się uczyć nie muszę. W poniedziałek już zaczyna się szkoła. Pewnie znów będę miała mniej czasu, by się tym wszystkim zajmować. Tak więc, wpadłam na kolejny pomysł? CZY KTOŚ JEST CHĘTNY ZOSTAĆ ADMINISTRATOREM TEGO BLOGA RAZEM ZE MNĄ? Z chęcią przyjmę pomoc.
Chcę też podziękować Wam za te wszystkie 149 komentarzy, które jak na razie znajdują się na blogu. To dla mnie bardzo dużo znaczy.
Przypominam tez o odwiedzaniu, komentowaniu i obserwowaniu mojego drugiego bloga, na którym znajdziecie opowiadanie. Link do bloga znajdziecie tu -> http://onedirection-poland-opowiadanie.blogspot.com/

Chcę Wam jeszcze raz podziękować za wszystko. Wiem, że dziękuję Wam już któryś raz z rzędu, ale robię to słusznie. Dziękuję bardzo.

A tak w ogóle.... KTO JUŻ WIDZIAŁ THIS IS US?  Jak tam wrażenia? Podobało się? Gdzie byliście? Jeśli będziecie chcieli, w następnym poście mogę dodać filmik nakręcony przez moją koleżankę. Przedstawia on salę kinową podczas napisów końcowych. Pod koniec filmiku jest tez zdjęcie tej części z nas, która została po filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz