poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Nowa sesja, gala...

Jak widzicie wróciłam z wakacji. Było całkiem nieźle. Od razu po przyjeździe zajrzałam na facebooka i twittera, gdzie znalazłam zdjęcia z nowej sesji chłopców. Osobiście uważam, ze jest znacznie lepsza od poprzedniej. Oceńcie sami:






Sesja sesją, ale o co chodzi z GALĄ. Jak może wiecie dziś około 2 nad ranem czasu Polskiego odbyła się gala Teen Choice Awards na której nasi chłopcy zdobyli aż... 4 nagrody! Dodatkowo Hazza rozbawił publikę. Jak?
Z tyłu można zobaczyć Zerrie. Przez całą galę trzymali się za ręce co obala niedawno powstałą plotkę o ich zerwaniu. Natomiast wspólne zdjęcie 1D z TCA wygląda tak:

Wystąpili na gali z piosenką Best Song Ever. Przeczytałam pewnego posta na FACEBOOKU i całkowicie sie zgadzam, więc po prostu podam wam linka : https://www.facebook.com/HarryKochanieJaCzekam/posts/707715439254727

Kolejną ważną wiadomością są buty. A dokładniej buty Harrego. Brązowe buty które ostatnio opłakiwane byly na Twitterze akcją #RIPBrownBoots. Butki najwidoczniej zostały naprawione o czym śwadczy tweet Harrego:

Kolejną sprawą są 2 nowe tatuaże Liama:


Co jeszcze sie zmieniło? Niech pomyślę... Wiem! Zmieniła się nazwa naszego fandomu. Znowu. Na początku byliśmy DIRECTIONERS, później CRAZY MOFOS a teraz nazywamy się SEXY ANIMALS. Podejrzewam, ze nazwę wmyślił Hazz :p

Koooolejna rzecz. Do internetu wyciekła nowa piosenka 1D pod tytułem "Can't let her go". Jak wyciekła? Przez kogo? Dlaczego? Jak brzmi? Odpowiedzi znajdziecie twitlongerze, którego wedle mnie warto przeczytać a link do niego znajdziecie tutuaj ->http://www.twitlonger.com/show/n_1rlrq1i

Next one. Niall postanowił zrobić twitcama. Niestety go przegapiłam. TC Nialla -> http://twitcam.livestream.com/bdiv4 i kilak gifów z TC:



Co dodatkowo związanego z Horankiem?  Lepiej sami zobaczcie -> http://redcarpetbiz.com/2013/08/12/niall-gets-his-bum-out/

Mam nadzieję,że wybaczycie mi ten cały brak czasu. Egazamin mam w poniedziałek, więc óźniej będę miałą dla was więcej czasu. Komentujie i obserwujcie. Dziękkuję za wszystko :* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz