wtorek, 30 lipca 2013

BEST SONG EVER

Witam wszystkich! Dość dawno się tu nie udzielałam ale w końcu wróciłam. Tym razem z postem o najnowszej piosence One Direction - Best Song Ever. Chyba każdy miał już okazję posłuchać tego hitu.

Pierwsze nuty "Best Song Ever" mieliśmy okazję usłyszeć w niesamowitym zwiastunie filmu This Is Us.
Wszyscy z niecierpliwością oczekiwaliśmy całej piosenki, która wraz z teledyskiem miała pojawić się 22 lipca 2013. Chyba każdy był ciekawy co wymyślono tym razem, ale Crazy Mofos były zajęte czymś troszkę innym. Czym? W czyjeś głowie zrodził się świetny pomysł by uszczęśliwić naszych idoli. Chodziło o rekord ilości wyświetleń teledysku an youtube w ciągu 24 godzin od wrzucenia go. Przed Best Song Ever na 1 miejscu była piosenka Miley Cyrus " We Can't Stop", na której liczniku po 24h widniała liczba 10.7 milina wyświetleń. Wszyscy wiedzieliśmy, ze nie będzie łatwo to pobić, ale Crazy Mofos miały nadzieję. Zalazłyśmy stronkę www.listenonrepeat.com. Na czym polega idea tej strony? Cały czas powtarza wybrany filmik z youtube naliczając wyświetlenia. Tym lepiej dla nas. W linku z YOUTUBA wystarczy podmienić słowo youtube na listenonrepeat i włącza nam się strona. Ale przecież ten post jest o BSE, więc wracając do tematu... Teledysk miał pojawić się na Kanale OneDirectionVEVO o 19:10 czasu polskiego. Ja osobiście znalazłam filmik po 26 sekundach od dodania a licznik pokazywał już wtedy ponad 301 wyświetleń. Zapowiadało się nieźle. Od razu podmieniłam "youtube" na "listeonrepeat" i wyskoczyła mi następująca stronka: http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=o_v9MY_FMcw . Pod oknem z filmem jest licznik wyświetleń. Miałam już otwartych kilka kart, ale zawieszało mi to komputer a chciałam jak najbardziej pomóc. W jednej z kart był już początek któregoś z kolei wyświetlenia. Kliknęłam myszką na koniec filmiku, a liczba na liczniku podniosła się o 1. Robiłam tak cały czas aż w końcu przy ponad 4 000 wyświetleniach zawiesił mi się licznik. Odświeżyłam stronę, zamknęłam pozostałe karty i kontynuowałam wcześniejszą czynność. Co jakiś czas monitorowałam przebieg wyświetleń bezpośrednio na YOUTUBE, ale wszyscy trzymali nas  niepewności i cały czas zawieszali licznik. Byliśmy bardzo ciekawi czy wygramy. Po około 20 h od dodania filmiku licznik znów się zawiesił wskazując liczbę większą od 9 milionów. Mieliśmy jeszcze tylko 4 godziny, żeby obejrzeć teledysk jeszcze kilka milionów razy. Nikt nie był pewny wygranej. Nikt tak na prawdę nie obchodził 3 rocznicy powstania 1D tak hucznie jak w zeszłym roku, albo 2 lata temu. Wszyscy byli zajęci pobijaniem rekordu youtuba. W końcu minęła godzina 19:10  23 lipca. Chwila prawdy. Wygraliśmy czy nie? W końcu licznik na chwilę się odwiesił wskazując liczbę jak na poniższym zdjęciu.
Oznaczało to tylko jedno. Wygraliśmy! Mało brakowało. Po pewnym czasie jednak pojawiło się coś co wywołało na mojej twarzy jeszcze większy uśmiech. Moim oczom ukazał się ten widok:
Czyli jednak mięliśmy większą przewagę. Obecny rekord to aż 12.3 mln. Wow! To jest an prawdę niesamowite. 
W takim razie teledysk możecie obejrzeć tu


Chłopcy też niedawno podziękowali nam za pobicie rekordu (patrzcie na Lou i Nialla ):


Oraz wstawili filimik zza kulis BSE:


Dodatkowo mam dla was fakt, który ucieszy każdą Polish Directioner:

Nie wierzycie? W takim razie macie tu link -> PL . 


Chcę wam jeszcze raz podziękować za wszelkie wyświetlenia i komentarze i zachęcam do dalszego komentowania i obserwowania bloga. 

A na koniec mała informacja. Od 3 do 10 sierpnia jetem nad morzem za granicą i nie mam pojęcia, czy znajdę gdzieś WiFi. Tomlinsonowa zgodziła się zająć blogiem. Niestety nie chciała, żebym ją dodała, więc będzie pisała z mojego kont podpisując się /Tomlinsonowa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz