niedziela, 28 lipca 2013

The Versatile Blogger

Zacznijmy od tego, czym właściwie jest "Versatile Blogger".  To konkurs, w którym biorą udział różne blogi powstałe na portalu Blogger. Zasady konkursu są następujące:
1.Podziękuj nominującemu na blogu.
2. Pokaż nagrodę Versatlie Blogger na swoim blogu
3. Napisz 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 15 blogów.
5. Poinformuj ich o tym
Zgodnie z zasadami konkursu chcę serdecznie podziękować Hevi ze świetnego bloga http://in-the-place-there-is-no-happiness.blogspot.com/ za nominację. Bardzo miel mnie zaskoczyłaś, więc jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. 
Zdjęcia nagrody, jakie znalazłam wyglądają tak:



W takim razie teraz pora na 7 faktów o mnie. 
1. Jestem Directioner od 31.12.2011. Zakochałam się w WMYB.
2. Moja przyjaciółka też jest Directionerką.
3. NA początku najbardziej lubiłam Lou, natomiast teraz moim ulubieńcem jest Harry.
4. Mam suczkę rasy seter szkocki.
5. Mam oczy takiego samego koloru jak Harry
6. Oprócz One Direction słucham tez Little Mix, Eda Sheerana, Cimorelli.
7. Mam konta na google, bloggerze, nk.pl, facebooku, instagramie, twitterze i tumblrze.

Jest kilka blogów, które chciałam nominować, ale na pewno nie uzbiera się ich aż 15. W takim razie nominowane przeze mnie blogi to:
http://in-the-place-there-is-no-happiness.blogspot.com/ ( wiem, że już byłaś nominowana, ale zasługujesz na to)


ZA chwilę wszystkim napisze. Jeszcze raz dziękuję za nominację i za wszystkie wyświetlenia i komentarze. Xxx

2 komentarze: