niedziela, 21 lipca 2013

Mała przerwa...

Siemka wszystkim! Jak mijają wam wakacje? Mam nadzieję, że dobrze sie bawicie.
Przepraszam, ze ostatnio nie dodaję postów, opowiadania itd., ale niestety musze się uczyć. Mam egzamin na prawo jazdy za kilka tygodni. Jak tylko wykuję wszystkie pytania  i odpowiedzi znów zacznę "aktywnie" brać udział w blogu :p
Jest jeszcze jedna sytuacja. Wyjeżdżam na tydzień nad morze. Od 3 sierpnia do 10. Nie mam pojęcia, czy będzie tam internet, więc w razie czego ubłagam przyjaciółkę, żeby coś tu pododawała. Jeśli będzie tam internet to ok, ale pojawia się kolejny kłopot. Czy będę mogła wziąć laptopa? Nie mam pojęcia a z telefonu nie mogę dodawać postów, ani nic innego. Czyli bez laptopa będzie kiepsko, ale nie martwcie się. Nie zostawię was :p Mam kilka osób, które po długim błaganiu dadzą się namówić na prowadzenie stronki przez tydzień.
Tak więc an razie idę się uczyć, co, mam nadzieję, nie potrwa długo, bo mam wyjątkowo dobrą pamięć ( na szczęście ). Jak tylko wszytsko wykuje, pisze opowiadanie i dodaję co ostatnio mogło was zainteresować. Niedawno dowiedziałam się czegoś związanego z siostrami Calder od jednej z nich. Okazało się, że prawie cały post jest błędny, wiec usunę go i napiszę nowy, z wiadomościami od samej Gretchen.
Niedługo pojawią się posty:
-Best Song Ever
-Siostry Calder ( wersja z dobrymi wiadomościami)
Pojawi się też jeden z aktualnościami i ciekawymi zdjęciami, które ostatnio pojawiły się na IG, TT i FB :p

Dziękuję, że jesteście i motywujecie mnie do dalszej pracy, która trwa już przeszło 2 lata :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz