środa, 3 kwietnia 2013

Akcja :3

Zacznijmy od tego, że bardzo chcę podziękować za komentarze. Jeden z nich przypomniał mi o bardzo ważnej sprawie, mianowicie komentarz ododała Aga B. a brzmiał on: "Widać że koncert się udał. Wystarczy dla mnie, że ściągniemy 1D do Polski. I wszystko będzie dobrze :)"... Właśnie... ściągnąć 1D do Polski. Znalazłam pewnego TwitLongera. Jeśli wam też zależy na koncercie 1D w Polsce, przeczytajcie. Oto link ---> 1D. Znalazłam też posta na facebooku niosącego ten sam cel. A jego tekst brzmiał tak:


"CHCESZ KONCERTU ONE DIRECTION W POLSCE?
Jeśli tak to proszę podpiszcie te petycję.
(musisz później wejść na e-maila).
Do końca tego tygodnia musi być 1 000 podpisów
(nie wiem jak to zrobimy).
PODPISUJCIE I UDOSTĘPNIAJCIE TO NA SWOICH STRONKACH,BLOGACH ITD.
via.@czikitaa_ "



Komentujcie, bo przez was przypominają mi się różne rzeczy, które mogą was zainteresować. I osobne wielkie dzięki dla Aga B. za dodanie tych wszystkich komentarzy. Przynajmniej widzę, że nie piszę dla siebie. :3

1 komentarz:

  1. Za komentarze nie trzeba dziękować. Jedynie ja mogę podziękować, że nadal coś piszesz :)

    OdpowiedzUsuń