wtorek, 2 kwietnia 2013

Koncert Londyn O2 Arena 2.04.2013

No i kolejny koncercik w Londynie. O tym już znalazłam więcej informacji, wiec zacznijmy.
Nasz loczek wzruszył się na koniec Little Things i zaczął płakać. Przeszkodziło mu to w dośpiewaniu swojej solówki do końca. W czasie Rock me jego mikrofon przestał działać, ale on się tym nie przejął i nadal szalał na scenie. Jedna z fanek na scenę wrzuciła różowego miśka a Hazza nie wiedział co z nim zrobić :3 . Podobno Dani była na koncercie z Lokim a Tommo i Harry mieli kilka wpadek, mianowicie:



Osobiście kiedy to zobaczyłam wyglądałam tak:


Z Twitter Questions dowiedzieliśmy się, że :
*Gdyby Niall miał 5 minut życia jadłby mnóstwo rzeczy.
*Gdyby Harry miał 5 minut życia zjadłby żabę w całości.
*Gdyby Liam miał 5 minut życia tosty z serem i fasolą.
*Gdyby Lou miał 5 minut życia zjadłby kolację w Sunday Roast.
*Gdyby Zayn miał 5 minut życia zjadłby spagetti bolognese.

Znalazłam tylko 1 zdjęcie, ale jutro postaram się dodać więcej:



Jak jutro pojawią się filmiki to dodam.

Dzięki, że czytacie. Dajecie mi motywację :3



1 komentarz:

  1. Między innym dlatego chcę ich koncertu u nas... Lou naśladuje mojego psa, który jak się ześlizguje ze schodów wygląda tak samo :D
    Pisz dalej a ja cię zmotywuję komentarzami :D

    OdpowiedzUsuń