poniedziałek, 15 kwietnia 2013

:)


Chciałam was bardzo, ale to bardzo przeprosić, że nie dodawałam ostatnio notatek, ale uwierzcie, że na prawdę nie miałam czasu. Postaram się jutro uzupełnić wszystkie zaległości.
Kiedy dzisiaj zobaczyłam kolejne komentarze i ilość wyświetleń wyglądałam tak:






Dodatkowo myślałam nad pewną "zabawą". Mianowicie Directioners wysyłałyby swoje zdjęcia a ja wstawiałabym je na stronę. Odwiedzający pisaliby w komentarzach do kogo dana dziewczyna pasuje. Co wy na to ???
Dawajcie jakiekolwiek propozycje, pomysły na to, co chciałybyście tu widzieć.
Możecie też zadawać adminkom pytania w komentarzach. Pytania mogą być o wszystkim.
Dzięki, że odwiedzacie i komentujecie. :3

2 komentarze:

  1. Jestem za! Fajny pomysł :3 Ale ja swojego zdjęcia nie wyślę... Nie chcę, żeby wam monitory popękały :p A może pod każdym postem byś robiła horoskopy. Coś takiego jak niektóre stronki na fb robią???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ciekawe... popytam innych i może zacznę coś takiego robić :3 Dzięki, że się udzielasz :D

      Usuń