środa, 3 kwietnia 2013

Liaś stał się niegrzeczny?

Czy Liam stał się wredny? Czy to na pewno on umieścił tego tweeta?:

Tak! To on napisał takie słowa. Na początku, kiedy to zauważyłam pomyślałam, że ktoś włamał mu się na konto. Poznałam jedną wersję historii, która jednak nie jest potwierdzona, ale mi wydaje się być niestety możliwa. Przez to mam ogromny uraz do paparazzich. A historia wyglądała tak. Wieczorem Liam i Danielle wybrali się na spacer. Oto zdjęcie Lanielle z wczoraj, ale nie ze spaceru:
Niestety na drodze spotkali paparazzich. Laiś i Dan nie będą tego nigdy dobrze wspominali. A co zrobili reporterzy? Zaczęli rzucać się na Liama i przewrócili go na ziemię w efekcie czego zranili  go w ramię. Ale to nie było tylko lekkie draśnięcie. Prawdopodobnie naruszyli mu kości barkowe. Udało im się też zerwać z Danielle jej suknię i zaczęli ją ciągnąć za włosy. Danielle została zraniona, ale nie aż tak jak Liam. Miała tylko nieliczne zadrapania.

Co wy o tym sądzicie? Ja osobiście jestem zszokowana tymi paparazzimi. Nie wiem co bym zrobiła będąc na miejscu Dani albo Daddyego. 

2 komentarze:

  1. Osobiście pisząc paparazzi nigdy nie przepuści okazji, ale że by do takiego stopnia? Tego się nie spodziewałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem przesadzili... Co Lanielle im zrobili?!?!!?

    OdpowiedzUsuń